lördag 6 december 2008

Magsjuka och julstämning

Började med att jag mådde illa på jobbet igår, sen att ungefär hälften av patienterna kräktes gjorde det inte bättre direkt....låg och vände och vred mig halva natten och mådde så jäkla illa. Sen satt det igång...varit totalt slut i dag!! Å kände mig så ensam när jag insåg att jag inte hade nån som kunde gå å handla det jag var sugen på åt mig...som mamma gjorde i fjol när jag åkte dit..=) Skulle vara Madde jag kunde be, men hon är inte i Stockholm i helgen=( Mår iaf bättre nu! Fått i mig lite lussekatt, pepparkaka och julmust, lyssnar på julmusik, tänt ljus och pepparkakshuset, så lite julstämning börjar jag få=) Trots regn...Hemma är det visst snö, mysigt till helgen=) Nu Sjärnor på is sen sova! Blir hemma i morrn med, men hoppas på att kunna jobba mån!

Inga kommentarer: