tisdag 17 mars 2009

Nystart!

Nu är det dags en gång för alla! Slut på att hänga upp sig på att hitta "den rätte" och tro att jag i och med det blir lycklig och att mitt liv är utan problem...Nu ska jag leva för min egen skull! Och självklart för dom runt omkring mig som jag älskar=) men ingen kille ska få mig att må dåligt och vara ledsen nå mer. Har insett att jag faktiskt kan vara lycklig och må bra med mig själv utan en kille, att jag tom måste må bra med mig själv innan jag kan vara lycklig med nån annan=) tack älskade syster för att du får mig att inse detta, även om jag är jävligt trög...=) Sen ska jag och min nyfunne vän Jenny börja planera vår resa som tar start i september!!! Hur underbart som helst!!! Livet känns rätt bra just nu efter en jävligt lång uppförsbacke....

2 kommentarer:

Anonym sa...

you go girl!! pöss /sis

Anonym sa...

Vad nyfiken jag blir, vad ska ni göra för resa? :)