måndag 8 december 2008

Återhämtning

Jo nu börjar man må lite bättre....men illamåendet, och magknipen vill inte riktigt släppa, vilket i sin tur leder till att jag inte är särskilt sugen på att äta...Men tvingar i mig det som går. Kom på i dag att sen vi kom hem från Thailand har jag funderat så otroligt mycket på vad jag vill göra de närmaste 1-2 åren..kan inte säga att jag kommit fram till nåt, mer än att det är nu jag ska göra allt jag funderar på om det ska bli av. Singel och inga barn, jag mot världen typ..hehe....

Har även gjort en stor tabbe...! Glömt att skriva in vilka helger jag vill jobba på nästa schema, så nu fick jag ta slaskpassen, vilket betyder att jag typ jobbar nåt pass varje helg, inge roligt=( Men blev bättre än jag trott iaf som tur är...! Hem med Madde sista helgen i februari är bokad iaf! Å till helgen far jag ju hem, då ska visst min kära vän Helena dra ihop en liten fest, skoj=)

Inga kommentarer: