torsdag 1 januari 2009

Gott nytt år!!

Oj, nu var det ett rejält tag sen jag skrev ner några rader här! Så vad har hänt sen sist? Största delen har så klart bestått av jobb. Både riktiga skitdagar och andra lite bättre=) I går var jag ner på botten iaf, men i dag har det börjat vända igen! Snart får jag gå hem och krypa ner i sängen=) Riktigt sliten efter i går men sjukt kul var det=) Annars har jag hunnit varit hem två svängar, över lucia och 3 dar över jul, då det var välbehövlig vila som hägrade! En rejäl förkylning sänkte mig rejält där innan jul, men tjurskalle som man är jobbade jag på ändå.... Nu ska jag rapportera över mina små tanter och gubbar och sen traska hemöver!

2 kommentarer:

Anonym sa...

äntligen ett inlägg!!! saknar dig här hemma... Tror bestämt att det snart är dax för fröken att flytta hm igen!:) hörs snart! puss/sis

Madeléne sa...

mm tyckte det var dags=) jaså det tycker du, hehe!=) miss u!