tisdag 28 oktober 2008

I´m back, I know you missed me=)

Dåligt med bloggning sista dagarna, haft fullt upp helt enkelt=) Hem till Sundsvall 4 dar, hann med allt jag hade tänkt: farmor, kompisar, familjen lite fest och lite slappning! Snart bara två veckor tills jag får träffa familjen igen då är vi på väg till varmare breddgrader=) Sen far jag hem igen efter drygt en vecka över lucia, å sen är det bara en vecka till så är det ju jul=) å sen nytt år! Spännande... känns som att 2009 kommer bli ett bra år! De 3 sakerna jag hoppas på mest inför året är: att mamma får må bra, att jag börjar känna mig trygg i mitt yrke, och att jag blir kär=) Hade tänkt att ta mig bort till Eriksdalsbadet i dag och ordna med träningskort, men min hals gör ont och det regnar ute, OCH det är redan mörkt!!! Så blir nog kvar här hemma å myser på istället=) Ska ordna med kort iaf så jag kan börja träna direkt när vi kommer från Thailand! Imorrn blir det träning med Madde på Sats iaf, öppet hus på Fridhemsplan=) skoj!!

1 kommentar:

Anonym sa...

Fattar inte hur snabbt tiden kan gå...snart åker vi!!!! Underbart att slippa kylan! Håll tummarna för vår lgh nu, var en stockholmare här idag.... Hörs snart! Pöss/sis