torsdag 16 oktober 2008

SATS

Satt och läste Metro i går när jag fikade på jobbet, såg att SATS hade öppet hus ons-fre, tror ni jag blev lite glad=) Ville både gå på spinning och yoga, var en timme mellan dessa pass så gick på ett danspass också=) Alla pass var riktigt bra! Dock fick jag ont i fötterna på spinningen, har ju mina spinningskor kvar i Sundsvall=( ska ta ner dom och gå på ett pass, fasen vad jag saknat träningen känner jag! I dag blir det pump innan jobb och imorrn blir det ett till spinningpass efter jobb=) Ska ta ett par skor med tjockare sula så känns det nog lite bättre iaf! Snart är det ju helg också=) Ser verkligen framemot lördag! Shopping å lunch på stan, sen ska Katta på hockey med Macke, får se om jag hänger på eller åker hem och vilar upp mig för kvällen! Sen kommer Katta till mig och då ska vi käka sushi=) sen kommer även Madde, och då bär det av in till stan och Golden hits!Men NU: städa äta frukost träna å sen jobb! Regnet vräker ner här i dag!!!

Regn och spinning...

Inga kommentarer: