torsdag 30 oktober 2008

Ingen bra dag=(

Det här skulle bli bästa dagen den här veckan hade jag tänkt, ledig, ikea och mys i kväll....istället är jag svintrött, kan inte sova??!!Fattar inte. Riktigt förkyld...LESS och dessutom pank.... Men men blir en sväng på IKEA iaf med Madde. Var på SATS St Eriksplan igår, där var det riktigt mysigt jämfört med Medborgarplatsen! Å sen var vi på bio, riktigt konstig film....men rätt bra ändå. Tog iaf taxi hem, ingen lust att gå själv i mörkret runt sjukhuset efter den där filmen.... NU:försöka ta tag i dagen och rycka upp mig lite

3 kommentarer:

Anonym sa...

Jag som smittat dig ?? :( KRYA PÅ DIG! Vet du vad, jag tror jag ska till sthlm & handla julklappar :)

Anonym sa...

Minns du vad vi sa om träningen igår? :) Hoppas du mår bättre snart, kram!

Madeléne sa...

haha, stämmer nog det Ann!

va roligt Sara, då får vi shoppa lite tillsammans då=)mycket möjligt att du smittat mig...hehe