onsdag 5 november 2008

Äntligen=)

När jag vaknade i dag kände jag mig utvilad, och framförallt GLAD. Egentligen inte pga nån speciell anledning, fortfarande förkyld, å har 4 dar jobb framför mig nu, men ändå, känns som jag har så mycket att se framemot nu så kan inte låta bli att gå omkring å småle för mig själv=) Har nog trott tidigare att jag skulle ha svårt för att inte riktigt veta vad som väntar mig, som exempel att jag inte har en aning om vad som händer efter sista februari. Har haft lite panik och funderat massor, men nu känns det mest bara spännande att inte veta. Och det bästa av allt: det är jag som bestämmer vad jag gör och var jag hamnar! INGENTING som håller mig fast nånstans egentligen. 10 dar till Thailand nu också....=) å det sköna är att det kommer nog inte vara allt för tungt att komma hem igen heller då det är dec vilket innebär advent, lucia, jul, passar perfekt då jag älskar allt detta=)


snart får man plocka fram dom här=)

Inga kommentarer: