lördag 8 november 2008

Uppe med tuppen...

Varför vaknar jag över 1 timme före klockan ska ringa??? Blir tokig på mig själv! Men men får väl ligga kvar i sängen och mysa å läsa då=) Hade en hektisk kväll på jobbet i går, en patient tog all min tid...svårt att hinna med allt man ska göra då. Men hellre mycket att göra så tiden går fort. Å lär sig mycket gör man också! Pratade med chefen i går, å fick veta att jag får vara kvar även efter sista februari. Ingen chock direkt med tanke på att alla slutar....Men känns bra för mig iaf! Innebär förmodligen en riktig semester till sommaren, UNDERBART=) Boendesituationen som måste ordnas då... Hoppas på att få vara kvar här men verkar tveksamt... Ska jobba järnet i dag så denna dag också går fort, å sen hem å slänga mig i duschen och sen ta mig till Madde, lasagne skulle hon visst bjuda på=) Å så blir det vin till! Sen ska vi dansa hela natten lång=)

1 kommentar:

Anonym sa...

Jaaaa! Va roligt att du blir kvar i Stockholm!