torsdag 13 november 2008

Update...

Inte haft nån större lust att skriva här de senaste dagarna, och inte mycket tid över hela för den delen! Har mest varit jobb i veckan. har även hunnit med lite träning och även fått hjälp att bygga ihop mitt pepparkakshus av Madde=) Blev lite snett å så men ska synas att det är hemmagjort=) I dag har jag träffat Ann för en fika, bra gjort att vi lyckats träffas 2 ggr på en vecka nu Ann=) Nästa gång tror jag det är dags för en utgång!? Nu är det 2 dagar tills vi är på väg mot värmen!! 1 enda jobbdag kvar!!! Imorrn ska jag göra färdigt här inför advent och även packa det sista!=) Hur kvällen ska spenderas återstår att se=)

3 kommentarer:

Anonym sa...

nått spännande på g imorrn kväll?;)kram sis

Anonym sa...

Haha, du å dina pepparkakshus! Skönt att något här i världen är sig likt. Å ha en trevlig resa med familjen och mys järnet! KRAM Jakmani

Anonym sa...

Jag vet! :) Och japps, utgång nästa!