söndag 14 september 2008

Dålig uppdatering....

Befinner mig just nu på jobbet, varit här sedan 06:45 i morse! En uska som skulle jobba kvällen blev sjuk, så jag fick stanna kvar, skönt att vara uska iaf och slippa massa ansvar=) Sen innebär det även en extra semesterdag, perfekt till Thailand=) Gårdagen startade med en härlig sovmorgon, sen blev det en promenad in till stan för lite shopping, innan jobb! I morgon är jag ledig vilket innebär ännu en sovmorgon, och sedan en fika med Ann på eftermiddagen, trevligt! Nu ska jag gå och titta till mina små tanter och farbröder! Snart snart ligger jag hemma i sängen och läser en bok och äter äggmacka med kaviar, fått dille på det nu=)

1 kommentar:

Anonym sa...

Äggmacka & kaviar är något som kommer över en när man bor i sthlm ;-) Härligt med en extra semesterdag, perfekt för dig!! =)