måndag 8 september 2008

Från botten till toppen?!

I morse när jag vaknade kändes allt jättetungt, ville bara åka hem till Sundsvall och strunta i allt här. Med tanke på att jag kände så blev inte starten på jobbdagen nå vidare. Men som tur var kändes det allt bättre ju längre dagen gick. Har ju fortfarande inskolning, men känns som jag har haft rätt bra koll i dag och att min handledare hållt sig i bakgrunden, så efter jobb, en springrunda och promenad, lite handling på Ica och sen en varm skön dusch känns allt riktigt bra igen=) Har även fått prata med min kära vän Helena som varit i Turkiet i en vecka, har planerat för att hon ska komma ner och hälsa på=)=)=) Å så kommer ju mamma och pappa en helg och förhoppningsvis syrran med en helg, med eller utan Patrik=) eller helst en av varje om jag får bestämma! =)


Finfin bild på mig å min Helena

Inga kommentarer: