måndag 15 september 2008

Tjuv=)

Snott en lista från Sara!

1. Vilken mat äter du ofta? Äter mycket kyckling och lax, enkelt och nyttigt!
2. När du är på kalas är du den där personen som sitter eller hjälper du till? Är nog lite olika, beror både på vem jag är hos och vad jag känner för just då=)
3. Var sitter du helst och bloggar?Blir oftast i sängen där jag för det mesta befinner mig när jag är hemma!
4. Köper du ofta Triss? Nej, men fått för mig nu att jag ska göra det nån dag, känner på mig att jag har tur just nu=)
5. Vilken stad eller vilket land har varit ditt bästa semesterminne? Svårt, är nöjd med alla mina semestrar faktiskt, men USA toppar nog listan, främst Florida då, men hela resan (eller rättare sagt resorna) var underbara=)
6. Vilken TV-kanal tittar du mest på? Femman, hur ska det här gå???
7 Klädbutik - HM helt klart, finns så mycket affärer här i Sthlm men hamnar oftast på HM ändå!
8 Inredningsbutik - IKEA helt klart med tanke på ekonomin...annars finns det många fina lite dyrare!
9 Godis - smågodis med lakrits och choklad
10 Stad - Hmmm...vet faktiskt inte...Ingen favorit egentligen, längtar ju hem lite nu, så Sundsvall då kanske! Men gillar Stockholm mer och mer också!
11 Dryck - Cola light
12 Musik - Blandat. Men pop/rock typ!
13 TV-serie - DH, OTH, Greys och Gossip girl, jag säger det igen, hur ska det här gå???
14 Träning - Just nu blir det bara springning och promenader, men annars är spinning, yoga, styrketräning och danspass favoriter! Saknar EGO hemma!
15 Bakverk - gärna nåt med choklad annars morotskaka eller kardemummakaka på Waynes=)
16 Kaffe - Latte med hasselnötssmak helt klart=)

Inga kommentarer: