torsdag 11 september 2008

Morgonprommis och städning

På min enda lediga dag denna vecka försöker jag få lite ordning här i lägenheten, har dock ingen dammsugare än och har inte heller fått ner alla mina kartonger, så blir inte klart i dag tyvärr! Idag tror jag Sara har en riktigt bra dag på jobbet, hon flyttar ju nämligen hem idag, hon har längtat som en tok, glad för hennes skull, men kommer bli tomt utan henne=( Kommer dock jobba mycket, och vara grymt trött av allt nytt, å sen har jag ju några vänner här nere iaf, å förhoppningsvis blir de fler, så jag kommer nog överleva ändå=) Vet att syrran, Helena och mamma och pappa kommer att komma ner nån gång de närmaste veckorna, å sen far jag hem en sväng i oktober, så har mycket att se framemot helt klart!!! NU: lunch sen fortsätta städa!!





Båthamn i Hornstull under min morgonprommis

3 kommentarer:

Anonym sa...

Heej, blev jätte intresserad av ditt inlägg om städning!
Kontakta gärna mig på lillie.erhardt@prontocommunication.se Tack!

Anonym sa...

Hej! Hm vad fan var det där? Längtar efter dig och storstan nu:) Vi funderar på att gå på teater när vi kommer ner... sugen?

Unknown sa...

Hahaha...vem är anonym? Hmm...Hoppas du har det brá nu! Dina saker är påväg ner till sthlm nu! =) KRAM