fredag 19 september 2008

Rekord?

Blir ännu ett inlägg innan jag säger go natt=)


Funderar lite på shopping...har blivit en hel del sen jag flyttade hit! Gjort av med massa pengar, men har ändå pengar kvar för första gången sen jag började plugga, hehe! Å löning på fredag=)


Blir iaf lite mer shopping i morrn! HM är ju alltid en favorit! Har köpt en skinnjacka, äntligen, som jag letat! Även ett jättefin rutig klänning på Joy (tantaffären som jag å Katta insåg hade massa fint, börjar vi bli tantiga då eller???) invigde den i dag, kände mig så fin=)


Den här har jag spanat in länge, men känns som att det är ett sånt där plagg som alla vet vart det kommer i från..tråkigt, men fin ändå=)



2 kommentarer:

Anonym sa...

Jag vill ju få se bilder när du har nya kläderna på dig! nyfiken ju!Är också shoppingsugen, det hade varit perfekt att vara i stockholm nu.../Sis

Madeléne sa...

kan ju fasen inte lyckas med att knäppa kort på mig själv, hehe=)