lördag 6 september 2008

Fullspäckad helg

Har haft fullt upp hittills i helgen! Efter arbetsdagen i går blev det en sväng till Gallerian Ringen vid Skanstull, lite fika och kikade i affärer, dock ingen shopping! Hem å ta en snabbdusch och piffa till sig lite för att sen ta en promenad till Medborgarplatsen där vi åt en helt underbart god middag på restaurangen Grogg! Var inget fel på karlarna som serverade där heller=) Blev även en sväng på en nattklubb, riktigt trevligt, men kände oss som gamla tanter då ingen som var där såg ut att vara en dag över 18!Men vi shakade loss riktigt rejält iaf=)







Sara på Grogg!




Dagen har jag spenderat på stan!Shoppat en massa och även träffat Katta, som jag inte sett på hela sommaren!! Lunch, shopping, fika och en massa skvaller=) Ska boka in en helg till hösten när hon ska komma hit å göra Stockholm med mig! Ser jag framemot!







Katta med sin älskade Tiramisu=)



Nu har jag landat här hemma och ska bara ta det lugnt och vänta på att Sara kommer från jobbet! Tror hon blir glad när hon kommer hem=)

Inga kommentarer: