måndag 15 september 2008

Slapparmåndag



Startade dagen med en välbehövlig sovmorgon, efter nästan 15 timmar på jobbet i går! Tog sen en springtur och prommis och därefter har jag bara slappat! Läst, kollat på tv och suttit framför datorn! Har även lyckats ringa hela 3 såna där jobbiga samtal när man får sitta i kö i 100 år, skönt att ha det gjort nu iaf!




Blev så glad när jag kom på att nästa vecka kommer Helena hit! Ska bli så roligt att få hit henne!!! Hemlängtan börjar komma lite nu! Men samtidigt trivs jag jättebra här och tiden går så fort! Har nästan alla helger fram till jul inbokade! Nu till helgen blir det ju Golden Hits med Madde B=)=) Hur kul kommer inte det bli??!!




Saknar bla. dessa två sångfåglar mycket nu=)


Jag har ett stort problem just nu ( iaf i min värld!): Kanal 5 går inte att få in på min tv!! Missar alltså alla bra serier i höst, Goppis girl, DH, Greys och OTH! Hur fasen ska det gå?? Vet ju att man kan ladda hem allt, men jag får självklart inte till det!! Hoppas på att nån kan hjälpa mig så det ordnar sig! Är ju en riktig serienörd....=)

2 kommentarer:

Anonym sa...

Saknar di också...MASSOR! Har nog inte riktigt fattat att du flyttat, har tagit upp telen flera gånger för att höra om du ska med och fika.... Varför får du inte in femman? Ska den inte finnas?Hörrs nått senare! puss /sis

Madeléne sa...

hehe, ja det blir lite långt att åka för en fika!=) Femman finns visst inte här, finns inte när jag söker!!