torsdag 4 september 2008

Sovit som en prinsessa

God morgon! Eller rättare sagt god förmiddag!
Har nu sovit min 4:e natt här i storstaden, och har faktiskt sovit riktigt bra i natt, härligt!
Om jag då ska gå in på anledningen till att jag skaffat en blogg först nu...sanningen att säga har jag nog alltid velat ha en, men känt att jag inte haft något vettigt/intressant att skriva om. Men i går lyckades min kära vän (just nu även sambo) övertala mig att det var en JÄTTEBRA idé att starta en blogg nu när jag befinner mig 40 mil från min familj och mina vänner, och det kunde jag väl inte riktigt säga emot!?
Nu är det iaf dags för lite frukost bestående av havregrynsgröt och sen blir det nog en prommis, måste ju passa på i det vackra vädret! E.m/kvällen kommer att spenderas på avd 35 på SÖS, där det är tänkt att jag ska spendera en hel del tid det närmaste halvåret om allt går som det ska!

Inga kommentarer: