måndag 22 september 2008

Telefonförsäljare och sovmorgon

Blir galen på alla telefonförsäljare som lurar på en saker!!Jag har så svårt för att säga nej...nu i sommar ringde det nån om trosor utan sömmar, det lät ju bra så självklart tackade jag ja...fick dom å de var inte alls så sköna som jag trott, avbeställde på en gång, men har nu ändå fått fler!!blir så irriterad!!!Skrev ett långt elakt mail.....


Sovit ca. 12 timmar i natt, kändes som det behövdes efter lördagsnatten=) gick å skratta för mig själv igår när jag tänkte på vissa saker som hände, riktig härlig utekväll iaf=) Förhoppningsvis blir det en repris redan på tors med Madde=) Radio 107,5 har sitt releaseparty på Café Opera då, vi har anmält oss för att vinna gratisbiljetter, men kanske går även om vi inte får det skulle jag tro=) Sen blir det ju shopping fest å mys i helgen också när jag får besök!=)
Nu blir det ett avsnitt av The Hills! Tack Lina=)

2 kommentarer:

Anonym sa...

Dessa telefonförsäljare ;-) Jag vet inte om du vet om det eller inte, men när man har mobiltbredband så har man bara en viss "gräns" att ladda med...om man överstiger blir internet jättesegt & spärrat till månadsskift! Så var föriktig med nedladdning från internet...J varnar mig bara jag ser på youtube! Ha en bra dag! Kram sara

Madeléne sa...

Aha det visste jag inte! Men The Hills ser jag på MTVs hemsida det laddar jag inte ner! Tar sån tid att ladda ner också så kommer inte bli så mycket!men tack för att du sa till, då ska jag ta det försiktigt=)