onsdag 17 september 2008

Höst??

Haft en riktigt lugn dag på jobbet, å imorrn ska jag jobba som uska, de 3 timmarna jag inte är på kurs, känns grymt omödigt att ens behöva komma dit, men chefen tyckte visst inte som mig... Sen är det fredan kvar innan jag ska klara mig själv!!Men först 3 långa härliga lediga dagar=)


Har hösten kommit på riktigt hemma tro?? Jag vill ju ha den där härliga hösten med massa vackra färger, den speciella doften som kommer på hösten och soliga eftermiddagar när man kan vara ute å gå. Men är ju bara regn å rusk å grått här i Sthlm iaf!!! Men den kommer väl så småningom hoppas jag!!


3 kommentarer:

Anonym sa...

Hej! har du kommit ihåg att kolla hur länge ditt pass är giltigt? kram/SIS

Anonym sa...

Men tjena Madde! Äntligen kan jag gå in och snoka i DIN blogg =) Jag har fått schema nu, vi hörs! Kram Katta

Madeléne sa...

katta: hehe, då är det väl iaf 3 som läser här då=)Hör av dig du så bokar vi in en helg=)

Syrran: jag tror det räcker till 2011!Måste kolla men tror jag har det hemma i förrådet!!