tisdag 30 september 2008

Äntligen=)

Min dator har betett sig knepigt senaste tiden, allt har gått riktigt långsamt. I dag vägrade den att ens koppla upp på internet, ringde Telia och satt i telefonkö över 30 min!! Men när jag väl kom fram tog samtalet 30 s, och 5 min efter var det fixat=) å nu går allt i normal takt igen=) Var tydligen fel över hela Sverige, därav den långa kön....


Haft en extremt mycket bättre dag i dag än i går! Skulle lägga mig nio i går men en viss person höll mig vaken lite längre;) somnade dock strax efter 10 så var pigg i morse ändå! Haft fullt upp exakt hela dan på jobbet, men det är bara bra för dan går då fort, så länge jag har total koll är det lugnt! Apropå total koll, läste en artikel i en tidning nyss: Lider du av duktighetssyndromet? hmm... tror de flesta som känner mig vet vad svaret blev...=)


Den här bilden kom upp när jag googlade perfektionist...
Hade förväntat mig den här!=)

Inga kommentarer: